Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Ιατρικό ανακοινωθέν (συνέχεια...)

...συνέχεια,λοιπόν, των ιατρικών μας γεγονότων. Ο πυρετός, μας έχει αποχωριστεί από προχθές γιατί δεν μας βρήκε,λέει, ιδιαίτερα φιλόξενους.Εμένα μου έχει μείνει ένας χαζός βήχας ,που με έφτασε στο σημείο να πάω στην φαρμακοποιό μας για αναζήτηση μιας λύσης..."Εκτός από το φάρμακο που θα σου δώσω θέλω να κάνεις και κάτι άλλο" μου λέει.Σιγά, καλέ,σκέφτηκα,μάλλον καμιά εισπνοή θα μου πει με ευκάλυπτο ή κάτι παρόμοιο. Αλλά εκείνη ξεστόμισε κάτι φοβερό: ΑΦΩΝΙΑ. Ποια αφωνία? Ποια είναι αυτή η κυρία,δεν τη γνωρίζω......
Ας έρθουμε, τώρα σε κανένα πιο ευχάριστο νέο. Χθες είχα δεματάκι!!!! Πρώτη φορά παρήγγειλα μεγααάλο kit,με πολλά χαρτιά,πολλά chipboards, πολλά rubons,πολλές κορδέλες και πολλά μα πάρα πολλά καλούδια,που ακόμα και εγώ ,εε που όσο να πείτε τα παραφορτώνω τα αλμπουμάκια μου,τα βρήκα υπερβολικά πολλά. Μου έστειλαν και δωράκι! Χάρηκα που τις βρήκα αυτές τις κοπέλες. Μου αρέσουν πολύ τα κιτ τους. Το "κακό" είναι πως αρέσουν και σε πολλούς άλλους:να φανταστείτε το χριστουγεννιάτικο κιτ που ανέβασαν την Τρίτη βγήκε sold out μέσα σε μερικές ώρες.....snirf!!!!!κλαψ!!!!Αφήστε με στον πόνο μου......

1 σχόλιο: