Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Επιδείξεις & Γιορτές...

Ναι,ναι...αυτές τις μέρες έχω παραμελήσει λίγο το blogάκι μου ,υπόσχομαι,όμως,την επόμενη εβδομάδα να ανεβάσω όλα όσα φτιάχνω αυτές τις μέρες।
Ο λόγος της απουσίας μου είναι οι πρόβες και επιδείξεις τις μικρής μου : Εχθές είχαμε την επίδειξη του μπαλέτου ενώ αύριο έχουμε την μεγάλη σχολική παράσταση .
.
Στο τέλος της επίδειξης η διευθύντρια έδωσε στις μικρές μπαλαρίνες ανθοδέσμες - έτσι όπως ακριβώς αρμόζει σε γλυκές κουκλίστικες μπαλαρινούλες


Η αυριάνη μας στολή

6 σχόλια:

  1. Ελενα, θα εχεις λοιπόν αμέτρητες φωτογραφίες για να αξιοποιήσεις σε μίνι άλμπουμς!!! Υπέροχη ευκαίρια! Να χαίρεσαι την μπαλαρινούλα σου!! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλενα δεν πειράζει.. όλες λίγο πολύ το παθαίνουμε... (να παραμελούμε τα blogs μας)! Σημασία έχει να έχεις όμορφες αναμνήσεις από τη μικρή σου κι εκείνη από σένα φυσικά! Οπότε... εμείς εδώ θα σε περιμένουμε με νέες δημιουργίες από τις φωτογραφίες που θα τραβήξεις σίγουρα ως περήφανη χαζομαμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να χαίρεσαι την μπαλαρινούλα σου, καλή επιτυχία για αύριο και καλό καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλενά μου να τη χαίρεσαι κ πάντοτε να την καμαρώνεις!!!!!!!
    Αξέχαστες στιγμές!! Περιμένουμε να δούμε τις φωτογραφίες σε αλμπουμάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγκινητικές στιγμές!
    Να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σου ζήσει και να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς.
    Θα ήθελα να σε προσκαλέσω στο blog μου για να παραλάβεις ένα βραβείο που σου αξίζει

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή