Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Kαλοκαιράκι...

...η καλύτερή μου εποχή.Λατρεύω αυτές τις ζεστές μέρες που με αργά και σταθερά βήματα μας οδηγούν στη θαλασσίτσα!!!!Από την μικρή βολτούλα που έκανα στα blogάκια σας είδα πως οι περισσότεροι είστε ήδη εκεί!Τυχεροί!!!!!!!!!!!!!
Έχει περάσει καιρός που έχω να κάνω αναρτησούλα αλλά κάτι η αρκετή δουλίτσα που είχα (το μηχανηματάκι μου πήρε φωτιά: φορέματα , σαλοπέτες , κάστρα, hello kitty, minnie, άμαξες κ.α.)αλλά ,προπαντός, τα διάφορα αναπάντεχα περιστατικά (ατυχήματα και θέματα υγείας που με ταλαιπωρούν ακόμα και τώρα) με έκαναν να παραμελήσω γενικώς το pc μου.Αυτές τις μέρες όμως, θα επανέλθω.
Και ξεκινώ με ένα βιβλίο ευχών Hello Kitty. Tα πάντα είναι κομμένα από το αντίστοιχο cartridge του cricut.






5 σχόλια:

  1. ωωωωωωωωωωωω τι καλόόόόόόόόόό!!!! είμαι 33 και ακόμη φοράω hello kitty...με τρέλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειο είναι!!!! Μου φαίνεται έχω αρχίσει να μετανιώνω για το pazzles γιατί βλέπω ότι το cricut κάνει πιο καθαρή δουλειά! Μπράβο σου Έλενα, φτιάχνεις πολύ όμορφα πραγματάκια! Καλή δύναμη σε ό,τι κάνεις κι εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή