Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Διάφορα προ Σαββατοκύριακου...

Το Σαββατοκύριακο πλησιάζει για να μας βγάλει πάλι από τους ρυθμούς της καθημερινότητας. Τώρα, καλό είναι αυτό?Άλλες φορές ναι, άλλες φορές όχι.Υπάρχουν Δευτέρες που έχουμε τόση δύναμη και θεωρούμε πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα πάντα την εβδομάδα που ξεκινά και άλλες πάλι που νιώθουμε τα εντελώς αντίθετα συναισθήματα (πόσες από εσάς δεν είπατε"Δευτέρα?ούτε που το κατάλαβα πως πέρασε αυτό το Σαββατοκύριακο")
Ας αλλάξουμε θέμα γιατί αλλιώς θα μιλάω για ώρες.
Πολλές κοπέλες τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζουν το πρόβλημα που αντιμετώπιζα κι εγώ από το καλοκαίρι:Δεν μπορούν να αφήσουν σχολιάκια. Τη λύση μου την είπε η Αναστασία στην Χειροτέχνικα "κατέβασε τον Google Chrome και όλα θα πάνε καλά" Κορίτσια κάντε το: Κατεβάστε το και δεν θα το μετανιώσετε. Η εγκατάσταση γίνετε πολύ εύκολα και αμέσως,μπαίνετε στα blogs γρηγορότερα και αφήνετε σχόλια μια χαρά (το έχετε καταλάβει που αρχίζω και αφήνω σχόλια,επιτέλους!!!). Αναστασία σε έχω ήδη ευχαριστήσει και θα το ξανακάνω: ευχαριστώ πολύ πολύ!!
Θέμα 2ο: Πολλές φορές μου έχετε δώσει βραβείο και σας ευχαριστώ πάρα πολύ αλλά εκείνο το "πρέπει να προτείνεις 5/7/10 blogs" τι το θέλουν τα βραβεία?Δεν μπορώ να το κάνω.Το ομολογώ! Και πάλι σας ευχαριστώ που με σκέφτεστε και μου δίνετε τα βραβειάκια.Να είστε καλά!
Κάπου εδώ σας αφήνω: έχω υποσχεθεί στο μικρό σίφουνα πως θα φτιάξουμε τα μπισκοτένια τυροπιτάκια από το blog της Μαμαδοπαρέας (θα σας πω αύριο πώς έγιναν)

Καλά να περνάτε

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Έλενα, εγώ έχω και το άλλο πρόβλημα: σε κάποια blogs δεν μπορώ να δω τις φωτογραφίες που έχουν αναρτήσει! Αυτό φαντάζομαι είναι κάτι άλλο, έτσι?! Όσο για το βραβούλι είναι δικό σου! Κι εμένα δεν μου αρέσει που πρέπει να προτείνουμε ένα σωρό blogs! Τέλος πάντων! Σου εύχομαι να περάσεις ένα υπέροχο ΣΚ να είναι γεμάτο και ξεκούραστο και καλή επιτυχία στα μπισκοτάκια!!! Εσύ βέβαια έχεις μόνιμα ένα άλλο μικρό και πολύ γλυκό, που είναι ανά πάσα στιγμή για φάγωμα! Να την χαίρεσαι την ζουζούνα σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλενά μου καλημέρα! Συγχαρητήρια φια το βραβειάκι και ανυπομονούμε να μάθουμε για τα τυροπιττάκια... Καλό είναι να προσπαθούμε να γεμίζουμε μπαταρίες το Σαββατοκύριακο. Το ευχολόγιο της προηγούμενης ανάρτησης είναι υπέροχο με πολλές εκπλήξεις. Καλά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Έλενα! και εγώ χρησιμοποιώ το google chrome, και έχω βρει την υγειά μου.. Ελπίζω να σας πετύχουν τα τυροπιτάκια!! φιλιά στην μικρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για τη συμβουλή!
    Φιλάκια και στο Ναταλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εσύ - εμένα με ευχαριστείς(αν και δεν χρειάζεται καθόλου).
    Ο άντρας σου;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή